Warunki zakupu
- Goeras Beauty & Cosmetics AB
- Org: 559337-2799
- Svartalundvägen 1
- 302 35 Halmstad
- Szwecja
Goeras Beauty & Cosmetics AB jest odpowiedzialne za prowadzenie koreanbeauty. Następujące warunki zakupu obowiązują dla ciebie jako konsumenta przy zamówieniach na koreanbeauty. Dokonując zamówienia, akceptujesz poniższe warunki i potwierdzasz, że podane przez ciebie informacje są poprawne.
Po zakończeniu zamówienia, potwierdzenie zamówienia zostanie wysłane na podany adres e-mail. W potwierdzeniu zamówienia znajdziesz szczegóły dotyczące produktów, cen oraz adresy fakturowania i dostawy. Dokładnie sprawdź, czy dane dostawy, takie jak adres i numer telefonu, są poprawne przed zakończeniem zakupu. Zauważ, że tych danych nie można zmienić po spakowaniu i wysłaniu zamówienia. Jako klient, jesteś odpowiedzialny za podanie poprawnych informacji podczas składania zamówienia. Płatność jest pobierana dopiero w momencie wysłania zamówienia z naszego magazynu. Dotyczy to szczególnie płatności kartą zgodnie z obowiązującymi przepisami.
Jeśli zauważysz jakiekolwiek błędy w potwierdzeniu zamówienia, natychmiast skontaktuj się z naszym działem obsługi klienta pod adresem info@koreanbeauty.se. Każde zatwierdzone zamówienie automatycznie generuje potwierdzenie zamówienia. Jeśli go nie otrzymasz, może to wynikać z błędnie podanego adresu e-mail podczas zamówienia lub z faktu, że potwierdzenie zostało przefiltrowane jako spam.
Jeśli zauważysz jakiekolwiek błędy w potwierdzeniu zamówienia, natychmiast skontaktuj się z naszym działem obsługi klienta pod adresem info@koreanbeauty.se. Każde zatwierdzone zamówienie automatycznie generuje potwierdzenie zamówienia. Jeśli go nie otrzymasz, może to wynikać z błędnie podanego adresu e-mail podczas zamówienia lub z faktu, że potwierdzenie zostało przefiltrowane jako spam.
Aby dokonać zakupu na koreanbeauty, musisz być pełnoletni lub mieć zgodę rodziców. Zastrzegamy sobie prawo do zmiany lub odrzucenia zamówienia w określonych okolicznościach, na przykład jeśli podano błędne dane osobowe.
W przypadku sporu, koreanbeauty przestrzega zaleceń ogólnej komisji reklamacyjnej (ARN).
Ceny
Ceny na koreanbeauty.se są podane w koronach szwedzkich (SEK) i zawierają 25% VAT. Oferujemy darmową wysyłkę powyżej 399 kr w Szwecji. W koszt wysyłki wliczony jest koszt przesyłki, opakowania i opłata manipulacyjna. Ceny mogą się różnić w zależności od odwiedzanej strony internetowej. Oferujemy również ceny w DKK, EUR, PLN, NOK i GBP. Oferujemy także DHL Express z dostawą w ciągu 24-48 godzin do wielu krajów.
Płatność i informacje celne
Oferujemy bezpieczne płatności przez Klarna, PayPal, Swish, płatności kartą (Visa, Mastercard) i inne opcje w zależności od kraju. Przy płatności przez Klarna lub PayPal obowiązują warunki odpowiednich usług płatniczych, które akceptujesz w kasie.
Niezależnie od kraju, do którego zamawiasz – w tym Norwegia, Wielka Brytania (UK) i wszystkie kraje UE – wszystkie przesyłki są wysyłane bez opłat celnych, VAT i opłat importowych. Płacisz więc tylko kwotę pokazaną w kasie. Zajmujemy się odprawą celną za ciebie z wyprzedzeniem za pośrednictwem naszych umów przewozowych.
Zauważ, że wszystkie kwoty pokazane na stronie internetowej zawierają VAT.
Gwarancja cenowa
Nasza gwarancja cenowa jest jednym z naszych najważniejszych zobowiązań wobec Ciebie. Zawsze dążymy do oferowania najlepszych regularnych cen na rynku. Jeśli znajdziesz ten sam produkt w niższej cenie w innym szwedzkim sklepie, zwrócimy różnicę.
Gwarancja dotyczy zarówno sklepów stacjonarnych, jak i internetowych w Szwecji, pod warunkiem, że sklep posiada szwedzki numer organizacyjny i działa w kraju. Produkt musi być dostępny w magazynie i możliwy do zamówienia. Gwarancja cenowa odnosi się do regularnej ceny konkurenta (UWAGA! Nie dotyczy produktów przecenionych lub obniżonych). Możesz skorzystać z gwarancji do 10 dni od zakupu.
Jeśli znajdziesz produkt taniej, wyślij e-mail na info@koreanbeauty.se z linkiem do sklepu konkurenta. W przypadku sklepów stacjonarnych potrzebujemy numeru organizacyjnego i numeru telefonu, aby zweryfikować cenę. Następnie szybko i sprawnie zwrócimy różnicę.
Ułatwiamy Ci poczucie pewności przy zakupach u nas!
Opóźnienia w dostawie
Wysyłamy wszystkie paczki o godzinie 17.00 każdego dnia roboczego, z przewidywanym czasem dostawy 1-3 dni robocze w Szwecji po przekazaniu zamówienia firmie transportowej. W przypadku dostaw do innych krajów czas dostawy wynosi 3-5 dni roboczych. Wybierając DHL Express, paczka jest dostarczana w ciągu 24-48 godzin do wielu krajów europejskich.
W przypadku jakichkolwiek opóźnień w dostawie klient jest odpowiedzialny za skontaktowanie się z nami w celu uzyskania wyjaśnień. Proszę zauważyć, że nie udzielamy rekompensaty za opóźnienia w dostawie. Wszystkie nasze dostawy są obsługiwane przez DHL, Bring i Postnord.
Prawo odstąpienia od umowy
Zgodnie z ustawą o sprzedaży na odległość i sprzedaży domowej masz jako osoba prywatna prawo do odstąpienia od zakupu w ciągu 14 dni. Aby prawo do odstąpienia było ważne, musisz nas poinformować najpóźniej 14 dni po odebraniu paczki.
Korzystając z prawa odstąpienia, odpowiadasz za koszt zwrotu oraz za to, aby towar lub towary zostały zwrócone w stanie nienaruszonym. Jeśli chcesz, abyśmy zajęli się zwrotem za Ciebie, koszt wynosi obecnie 79 SEK (przez DHL). Proszę zauważyć, że to Twoja odpowiedzialność jako nadawcy zapewnić, że zwrot dotrze do nas. Dlatego zalecamy wysyłanie towarów w sposób śledzony i ubezpieczony.
Jesteś również odpowiedzialny za ewentualne zmniejszenie wartości towarów, które może wyniknąć z ich obsługi wykraczającej poza to, co jest konieczne do ustalenia charakteru, właściwości i funkcji towarów.
Wyjątki od prawa odstąpienia
Produkt musi być nieotwarty i nieużywany przy zwrocie. Zgodnie z prawem masz jako konsument prawo do zbadania właściwości i funkcji produktu. Jeśli prawo odstąpienia zostanie wykorzystane, zastrzegamy sobie jednak prawo do dokonania potrącenia za ewentualne zmniejszenie wartości, jeśli produkt był obsługiwany bardziej niż to konieczne.
Zmniejszenie wartości jest oceniane indywidualnie przez nas w koreanbeauty. Z powodów zdrowotnych i higienicznych otwarte lub używane produkty higieniczne nie mogą być zwracane. W przypadku zatwierdzonego zwrotu zwracamy pełną kwotę za Twoje zamówienie w ciągu 30 dni.
W przypadku nieodebranych przesyłek
Klienci są obciążani opłatą w wysokości 250 SEK za koszty powstałe w przypadku nieodebranych przesyłek. Opłata pokrywa koszty wysyłki, zwrotu i obsługi. Jeśli paczka nie zostanie odebrana, pobierzemy tę opłatę.
Anulowanie
Jeśli anulujesz przed spakowaniem zamówienia, nie ponosisz żadnych kosztów. W przypadku anulowania po spakowaniu zamówienia zastrzegamy sobie prawo do pobrania opłaty za obsługę i pakowanie. Aby anulować, prosimy o kontakt z nami pod adresem info@koreanbeauty.se.
Ograniczenie odpowiedzialności
Proszę zauważyć, że nie oferujemy gwarancji satysfakcji klienta, co oznacza, że niestety nie możemy zaakceptować zwrotów ani reklamacji produktów, które zostały użyte, ale nie spełniły twoich oczekiwań.
Aby zminimalizować ryzyko reakcji alergicznych lub nadwrażliwości, zalecamy przetestowanie nowego produktu na mniejszym obszarze skóry, na przykład na nadgarstku, i odczekanie 24 godzin, aby upewnić się, że nie wystąpi żadna reakcja. Zgodnie z ustawą o sprzedaży konsumenckiej, towar nie może być reklamowany wyłącznie z powodu niezadowolenia, ponieważ nie oferujemy gwarancji satysfakcji klienta.
Reklamacja i obsługa uszkodzonych lub niewłaściwych dostaw
W przypadku reklamacji prosimy o kontakt z naszą obsługą klienta pod adresem info@koreanbeauty.se. W przypadku reklamacji opakowanie musi być możliwe do sfotografowania i przesłania do nas na żądanie, abyśmy mogli dalej zbadać sprawę.
Aby zapewnić prawidłowe przetworzenie reklamacji, prosimy o dokumentowanie całego procesu przyjmowania i otwierania paczki:
- Nagraj górę, spód i plombę paczki przed jej otwarciem.
- Nagraj proces łamania plomby.
- Nagraj zawartość paczki, aby pokazać, czy czegoś brakuje lub jest uszkodzone.
Dotyczy to zarówno paczek dostarczanych do punktów odbioru, jak i paczek dostarczanych bezpośrednio do domu poprzez dostawę domową.
Jeśli przesyłka zostanie uszkodzona podczas dostawy, należy to zgłosić natychmiast do punktu odbioru lub kierowcy przy dostawie do domu. Paczka, która jest wyraźnie uszkodzona lub pusta, powinna zostać odmówiona, aby mogła zostać bezpośrednio zwrócona do nas. Następnie możemy zareklamować to u firmy przewozowej.
Jeśli brakuje towaru w twojej dostawie, prosimy o kontakt z naszą obsługą klienta pod adresem info@koreanbeauty.se. Dokumentacja fotograficzna oryginalnego opakowania i kartonu musi do nas dotrzeć najpóźniej dwa dni po otrzymaniu dostawy. Proszę zauważyć, że musisz zachować oryginalne opakowanie i karton na potrzeby ewentualnego dochodzenia.
Gwarancje
Jako konsument masz zawsze prawo do reklamowania towaru w ciągu 2 lat od daty zakupu zgodnie z obowiązującą ustawą o sprzedaży konsumenckiej, jeśli wada może być uznana za istniejącą w momencie zakupu. Prawo to obowiązuje niezależnie od tego, czy produkt jest objęty jakąkolwiek szczególną gwarancją.
Ewentualna gwarancja wskazana w informacji o produkcie jest dobrowolnym zobowiązaniem producenta lub nas jako sprzedawcy detalicznego i obowiązuje poza twoim ustawowym prawem do reklamacji. Gwarancja może obejmować na przykład rozszerzone warunki lub dłuższy okres ważności, ale nigdy nie ogranicza twoich praw zgodnie z prawem.
Aby zareklamować towar, skontaktuj się z naszą obsługą klienta pod adresem info@koreanbeauty.se i dołącz opis wady oraz ewentualne zdjęcia. Skontaktujemy się z tobą tak szybko, jak to możliwe, z informacjami o dalszej obsłudze.
Polityka prywatności
Kupując u nas na koreanbeauty, akceptujesz nasze warunki zakupu i jednocześnie wyrażasz zgodę na przechowywanie i przetwarzanie twoich danych osobowych przez naszą firmę. Proszę zauważyć, że nie przechowujemy żadnych danych dotyczących kart kredytowych.
Siła wyższa
Jesteśmy zwolnieni z konsekwencji niewykonania określonego zobowiązania wynikającego z niniejszej umowy, jeśli niewykonanie jest spowodowane okolicznościami wyzwalającymi wymienionymi poniżej i okoliczność ta uniemożliwia, utrudnia lub opóźnia wykonanie. Jako okoliczności wyzwalające uważa się m.in. działania lub zaniechania władz, nowo wprowadzone lub zmienione przepisy prawne, konflikt na rynku pracy, blokadę, pożar, powódź, sabotaż, wypadek na dużą skalę lub podobne okoliczności, na które firma nie miała wpływu. Do siły wyższej zalicza się również decyzje władz, które negatywnie wpływają na rynek i produkty, np. w zakresie wskazań, ostrzeżeń, zakazów sprzedaży, nieprawidłowego spadku na rynku i podobnych.
Użycie plików cookies
Wykorzystujemy informacje zebrane w celu dostarczania i personalizacji naszych usług online. Może to obejmować wykorzystanie Twoich danych do zarządzania gwarancjami produktów. Może również obejmować odpowiadanie na Twoje pytania, przeprowadzanie kontroli jakości produktów i/lub szkolenie naszego personelu.
W szczególności nasze trwałe pliki cookies pomagają nam rozpoznać Cię, gdy wracasz na stronę, abyśmy mogli dostosować treści lub reklamy do Twoich zainteresowań lub uniknąć wyświetlania tych samych reklam wielokrotnie. Możemy korzystać z usług dostawców zewnętrznych, aby wspomagać nas w tym monitorowaniu i analizie.
Wykorzystujemy również informacje w naszej analizie strategicznej oraz ocenie trendów rynkowych i poziomów produkcji oraz ponownego zamawiania. W szczególności używamy trwałych plików cookies do zbierania zagregowanych statystyk, które pozwalają nam zrozumieć, jak użytkownicy korzystają ze strony i pomagają nam poprawić strukturę strony. Nie jesteśmy w stanie zidentyfikować Cię osobiście w żaden sposób.
GDPR
Abyśmy (Koreanbeauty.se org.nr 559337-2799) mogli przetworzyć Twoje zamówienie w najlepszy sposób, musimy zarejestrować, zarządzać i przechowywać podane przez Ciebie dane. Kupując u nas przez nasz sklep internetowy, wyrażasz zgodę na przechowywanie takich danych jak imię, adres, numer telefonu, e-mail, a gdy jako klient (firma, organizacja, osoba prywatna) wybierasz zakup na fakturę/kredyt, również numer organizacyjny lub osobisty do oceny kredytowej.
Dane takie jak imię, adres, numer telefonu i e-mail są udostępniane naszym partnerom (firmom kurierskim i usługom płatniczym, np. DHL, Swish & Klarna), aby mogli dostarczyć i pobrać opłatę za Twoje zamówienie. Kupując przez nasz sklep internetowy, wyrażasz zgodę na udostępnienie tych danych Klarna Checkout & Swish. Podczas wizyty na naszej stronie e-commerce używamy plików cookies do zapisywania Twoich ustawień, takich jak ceny, waluta, wiadomości itp.