Zakupy i płatności
Regularnie dostarczamy do Szwecji, Danii, Finlandii, Norwegii, Niemiec, Francji, Hiszpanii, Portugalii, Włoch, Niderlandów, Belgii, Luksemburga, Austrii, Polski, Czech, Słowacji, Słowenii, Węgier, Rumunii, Bułgarii, Grecji, Chorwacji, Litwy, Łotwy, Estonii, Irlandii i Cypru.
Po złożeniu zamówienia, potwierdzenie zostanie wysłane na adres e-mail podany przy zamówieniu. Twoje zamówienie jest przetwarzane w ciągu 24 godzin. Następnie otrzymasz nową wiadomość e-mail, gdy twoje zamówienie zostanie wysłane.
Twoja paczka jest zazwyczaj pakowana w ciągu 24 godzin i wysyłana tak szybko, jak to możliwe. Standardowy czas dostawy w Szwecji wynosi 1-3 dni robocze, a przesyłka jest dostarczana do najbliższego punktu odbioru przez DHL lub Bring.
W przypadku dostaw do innych krajów niż Szwecja szacowany czas dostawy wynosi 3-5 dni roboczych. Dla naszych klientów w Norwegii wysyłamy za pośrednictwem Postnord, który zapewnia bezpieczne i sprawne dostarczenie paczki. Zawsze dążymy do zapewnienia szybkiego i bezpiecznego doświadczenia dostawy, niezależnie od tego, gdzie się znajdujesz.
Koszt wysyłki w Szwecji wynosi 49 kr przy zamówieniach poniżej 399 kr. Przy zamówieniach powyżej 399 kr oferujemy darmową wysyłkę.
Przy dostawach do innych krajów koszt wysyłki różni się w zależności od miejsca docelowego, a cena jest przeliczana z koron szwedzkich, co oznacza, że może nieco się różnić w zależności od kursu walutowego. Czytaj więcej
Zwroty są zazwyczaj realizowane w ciągu kilku dni od zakończenia sprawy, która spowodowała zwrot.
Wraz z Klarna Bank AB (publ), Sveavägen 46, 111 34 Sztokholm, Szwecja, oferujemy następujące opcje płatności, gdzie płatność jest dokonywana bezpośrednio do Klarna:
Zapłać w ciągu 14 dni: Termin płatności wynosi 14 dni od wysłania towarów. Warunki płatności w ciągu 14 dni znajdziesz tutaj. Konto: Konto Klarna to kredyt na koncie oferowany przez Klarna, który daje kredytobiorcy możliwość spłaty zakupów miesięcznie z co najmniej 1/24 (minimum 50 SEK) całkowitej wykorzystanej kwoty kredytu lub zgodnie z warunkami zaakceptowanymi przy kasie. Więcej informacji o Koncie Klarna, w tym ogólne warunki i Standardowe Europejskie informacje o kredycie konsumenckim, znajdziesz tutaj.
Więcej informacji o Klarna znajdziesz tutaj i możesz przeczytać ich warunki użytkowania tutaj.
Akceptujemy VISA, Mastercard i American Express. Ważne jest, aby wiedzieć, że oferujemy 3D Secure/SecureCode, które jest bezpieczniejszym rozwiązaniem dla osób płacących kartą.
Prawo odstąpienia od umowy & Zwroty
Zawsze sprawdzaj, czy Twoja przesyłka jest nienaruszona przy dostawie. W przypadku uszkodzeń, niewłaściwych produktów lub brakujących towarów, skontaktuj się z nami pod adresem info@koreanbeauty.se.
Masz 30 dni od daty wysłania towarów, aby dokonać zwrotu. W tym okresie możesz odesłać swoje towary do wymiany lub otrzymać zwrot pieniędzy (nie pokrywamy kosztów zwrotu). Zawsze skontaktuj się z naszym działem obsługi klienta przed zwrotem.
Produkty muszą być nieużywane, nieotwarte i w oryginalnym opakowaniu. Jeśli produkty są zniszczone lub używane, zwrot nie przysługuje.
W przypadku zatwierdzonej reklamacji zwracamy kwotę natychmiast.
Obciążymy Cię dodatkowymi kosztami, które powstaną w przypadku niekompletnych zwrotów, lub nie przyjmiemy zwrotu.
Koreanbeauty.se jest autoryzowanym sprzedawcą wszystkich marek. Gwarancje na towar udzielane są przez poszczególnych producentów. Nie udzielamy żadnych dodatkowych gwarancji poza tymi określonymi przez producenta. Jeśli masz jakiekolwiek wątpliwości dotyczące gwarancji lub instrukcji dołączonych do produktu, skontaktuj się z nami przed użyciem, abyśmy mogli Ci pomóc. Nie możemy brać odpowiedzialności za ewentualną nadwrażliwość na składniki produktu lub próbki. Jeśli nie jesteś pewien, co zawiera produkt lub próbka, skontaktuj się z nami przed użyciem/zamówieniem.
Twoja paczka zazwyczaj pozostaje około 7 dni u pośrednika. W tym czasie otrzymasz 2 powiadomienia SMS, a następnie przypomnienie listowne, jeśli paczka nie zostanie odebrana, zanim zostanie odesłana do nas.
Jeśli nie odbierzesz swojego zamówienia, paczka wraca do nas jako nieodebrana. W takim przypadku obciążymy Cię kwotą 250 koron za wszystkie koszty związane z nieodebraną paczką.
Kiedy dojdziesz do kasy, znajdziesz u góry po prawej stronie pole, gdzie jest napisane "Dodaj kod rabatowy". Kliknij tam i wprowadź swój kod. Pamiętaj, że czytnik rozróżnia wielkość liter. Jeśli wprowadzasz kod, kopiując go i wklejając do pola, ważne jest, aby upewnić się, że nie ma żadnej spacji ani przed, ani po kodzie.
Możesz użyć tylko jednego kodu na jedno zakupy.