Często zadawane pytania

Zakupy i płatności

Regularnie realizujemy dostawy do Szwecji, Danii i Finlandii.

Po złożeniu zamówienia na adres e-mail podany podczas składania zamówienia zostanie wysłana wiadomość e-mail z potwierdzeniem. Twoje zamówienie zostanie przetworzone w ciągu 24 godzin, a następnie otrzymasz nową wiadomość e-mail, gdy zamówienie zostanie wysłane.

Paczka jest zwykle pakowana w ciągu 24 godzin. Normalny czas dostawy wynosi 1-3 dni robocze. Przesyłka zostanie dostarczona do najbliższego punktu odbioru przez firmę DHL.

Koszt wysyłki wynosi 49 SEK. Dla zamówień powyżej 399 SEK oferujemy darmową wysyłkę. 

Zwroty są zwykle dokonywane w ciągu kilku dni od zakończenia sprawy powodującej zwrot. 

Wraz z Klarna Bank AB (publ), Sveavägen 46, 111 34 Sztokholm, Szwecja, oferujemy następujące opcje płatności, w przypadku których płatność jest dokonywana bezpośrednio na rzecz Klarna:

Płatność w ciągu 14 dni: Termin płatności wynosi 14 dni od daty wysyłki towaru. Warunki płatności w ciągu 14 dni można znaleźć na stronie tutaj. Konto: Konto Klarna to kredyt w rachunku bieżącym udostępniany przez Klarna, który umożliwia kredytobiorcy płacenie za zakupy co miesiąc w ratach wynoszących co najmniej 1/24 (minimum 50 SEK) całkowitej kwoty wykorzystanego kredytu lub zgodnie z warunkami zatwierdzonymi przy kasie. Aby uzyskać więcej informacji na temat konta Klarna, w tym ogólne warunki i standardowe europejskie informacje o kredytach konsumenckich, kliknij tutaj.

Więcej informacji o Klarna można znaleźć tutaj i zapoznać się z ich warunkami użytkowania tutaj.

Akceptujemy karty VISA, Mastercard i American Express. Warto wiedzieć, że oferujemy 3D Secure/SecureCode, który jest bezpieczniejszym rozwiązaniem dla osób płacących kartą.

Anulowanie i zwroty

Zawsze należy sprawdzić, czy przesyłka jest nieuszkodzona w momencie dostawy. W przypadku uszkodzenia, niewłaściwych produktów lub brakujących towarów prosimy o kontakt pod adresem info@koreanbeauty.se.

Użytkownik ma 30-dniowy okres na odstąpienie od umowy od daty wysłania przez nas towarów. W tym okresie można zwrócić towar w celu wymiany lub zwrotu pieniędzy (nie ponosimy odpowiedzialności za koszty zwrotu). Przed dokonaniem zwrotu należy zawsze skontaktować się z naszym działem obsługi klienta. 

Produkty muszą być nieużywane, nieotwarte i w oryginalnym opakowaniu. Jeśli produkty są uszkodzone lub używane, zwrot pieniędzy nie będzie możliwy. 

W przypadku uznanej reklamacji niezwłocznie zwrócimy kwotę.

Obciążymy Cię dodatkowymi kosztami poniesionymi w związku z niekompletnymi zwrotami lub nieprzyjęciem zwrotu.

Koreanbeauty.se jest autoryzowanym sprzedawcą wszystkich marek. Gwarancje na produkt są udzielane przez odpowiedniego producenta. Nie udzielamy żadnych dodatkowych gwarancji poza tymi określonymi przez producenta. W przypadku jakichkolwiek wątpliwości dotyczących gwarancji lub instrukcji dołączonych do produktu, prosimy o kontakt przed użyciem, abyśmy mogli Ci pomóc. Nie ponosimy odpowiedzialności za nadwrażliwość na składniki produktu lub próbki. Jeśli nie masz pewności, co zawiera produkt lub próbka, skontaktuj się z nami przed użyciem/zamówieniem.

Paczka jest zwykle przechowywana u agenta przez około 14 dni. W tym czasie zostaną wysłane 2 powiadomienia SMS, a następnie przypomnienie listowne, jeśli paczka nie zostanie odebrana, zanim zostanie odesłana do nas.

Jeśli nie odbierzesz zamówienia, paczka zostanie zwrócona do nas jako nieodebrana. Zostaniesz wówczas obciążony kwotą 250 SEK za wszystkie koszty poniesione w związku z nieodebraną paczką.

Po przejściu do kasy w prawym górnym rogu znajduje się wiersz z napisem "Dodaj kod rabatowy". Kliknij tam i wprowadź swój kod. Należy pamiętać, że w czytniku rozróżniana jest wielkość liter. Jeśli wprowadzasz kod, kopiując go, a następnie wklejając w pole, ważne jest, aby upewnić się, że przed lub po kodzie nie ma spacji.

Podczas jednego zakupu można użyć tylko jednego kodu.