Warunki zakupu

  • Goeras Beauty & Cosmetics AB
  • Org: 559337-2799
  • Svartalundvägen 1
  • 302 35 Halmstad
  • Szwecja

Goeras Beauty & Cosmetics AB jest odpowiedzialne za prowadzenie koreanbeauty. Poniższe warunki zakupu dotyczą ciebie jako konsumenta przy zamówieniach na koreanbeauty. Dokonując zamówienia, akceptujesz poniższe warunki i potwierdzasz, że podane przez ciebie informacje są poprawne.

Po zakończeniu zamówienia potwierdzenie zamówienia zostanie wysłane na podany przez ciebie adres e-mail. W potwierdzeniu zamówienia znajdziesz szczegóły dotyczące produktów, cen oraz adresy fakturowania i dostawy. Dokładnie sprawdź, czy dane dostawy, takie jak adres i numer telefonu, są poprawne przed zakończeniem zakupu. Pamiętaj, że te dane nie mogą być zmienione po zapakowaniu i wysłaniu twojego zamówienia. Jako klient, jesteś odpowiedzialny za podanie poprawnych informacji podczas składania zamówienia. Płatność jest pobierana dopiero w momencie wysłania twojego zamówienia z naszego magazynu. Dotyczy to szczególnie płatności kartą zgodnie z obowiązującymi przepisami.

Jeśli zauważysz jakiekolwiek błędy w potwierdzeniu zamówienia, natychmiast skontaktuj się z naszym działem obsługi klienta pod adresem info@koreanbeauty.se. Każde zatwierdzone zamówienie generuje automatycznie potwierdzenie zamówienia. Jeśli go nie otrzymasz, może to wynikać z podania nieprawidłowego adresu e-mail podczas zamówienia lub z tego, że potwierdzenie zostało przefiltrowane jako spam.

Jeśli zauważysz jakiekolwiek błędy w potwierdzeniu zamówienia, natychmiast skontaktuj się z naszym działem obsługi klienta pod adresem info@koreanbeauty.se. Każde zatwierdzone zamówienie generuje automatycznie potwierdzenie zamówienia. Jeśli go nie otrzymasz, może to wynikać z podania nieprawidłowego adresu e-mail podczas zamówienia lub z tego, że potwierdzenie zostało przefiltrowane jako spam.

Aby dokonać zakupu na koreanbeauty, musisz być pełnoletni lub mieć zgodę rodziców. Zastrzegamy sobie prawo do zmiany lub odrzucenia zamówienia w pewnych okolicznościach, na przykład jeśli podano nieprawidłowe dane osobowe.

W przypadku sporu koreanbeauty przestrzega zaleceń ogólnej komisji reklamacyjnej (ARN).

Ceny

Ceny na koreanbeauty.se są podane w koronach szwedzkich (SEK) i zawierają 25% VAT. Oferujemy darmową wysyłkę powyżej 399 kr w Szwecji. W kosztach wysyłki zawarte są koszty transportu, opakowania i opłaty manipulacyjne. Ceny mogą się różnić w zależności od odwiedzanej strony. Oferujemy również ceny w DKK, EUR, PLN, NOK i GBP. Oferujemy także DHL Express z dostawą w ciągu 24-48 godzin do wielu krajów.

Płatność i informacje celne

Oferujemy bezpieczne płatności za pośrednictwem Klarna, PayPal, Swish, płatności kartą (Visa, Mastercard) i inne opcje w zależności od kraju. W przypadku płatności przez Klarna lub PayPal obowiązują warunki odpowiednich usług płatniczych, które akceptujesz przy kasie.

Bez względu na to, do którego kraju zamawiasz – w tym Norwegia, Wielka Brytania (UK) i wszystkie kraje UE – wszystkie przesyłki są wysyłane bez opłat celnych, VAT i opłat importowych. Płacisz więc tylko kwotę pokazaną przy kasie. Zajmujemy się odprawą celną za ciebie z góry dzięki naszym umowom transportowym.

Pamiętaj, że wszystkie kwoty pokazane na stronie internetowej zawierają VAT.

Gwarancja cenowa

Nasza gwarancja cenowa jest jednym z naszych głównych zobowiązań wobec Ciebie. Zawsze dążymy do oferowania najlepszych standardowych cen na rynku. Jeśli znajdziesz ten sam produkt w niższej cenie w innym szwedzkim sklepie, zwrócimy różnicę.

Gwarancja dotyczy zarówno sklepów stacjonarnych, jak i internetowych w Szwecji, pod warunkiem, że sklep posiada szwedzki numer organizacyjny i działa w kraju. Produkt musi być dostępny w magazynie i możliwy do zamówienia. Gwarancja cenowa odnosi się do standardowej ceny konkurenta (UWAGA! Nie dotyczy produktów przecenionych lub zredukowanych). Możesz skorzystać z gwarancji do 10 dni od zakupu.

Jeśli znajdziesz produkt taniej, prosimy o wysłanie maila na adres info@koreanbeauty.se z linkiem do sklepu konkurenta. W przypadku sklepów stacjonarnych potrzebujemy numeru organizacyjnego i numeru telefonu, aby zweryfikować cenę. Następnie szybko i sprawnie zwrócimy różnicę.

Ułatwiamy Ci zawsze czuć się pewnie z zakupami u nas!

Opóźnienia w dostawie

Wysyłamy wszystkie paczki o godzinie 17:00 każdego dnia roboczego, z przewidywanym czasem dostawy 1-3 dni roboczych w Szwecji po przekazaniu zamówienia firmie kurierskiej. W przypadku dostaw do innych krajów czas dostawy wynosi 3-5 dni roboczych. Przy wyborze DHL Express paczka jest dostarczana w ciągu 24-48 godzin do wielu krajów europejskich.

W przypadku ewentualnych opóźnień w dostawie klient jest odpowiedzialny za skontaktowanie się z nami w celu uzyskania wyjaśnień. Należy pamiętać, że nie przysługuje żadna rekompensata za opóźnienia w dostawie. Wszystkie nasze dostawy obsługiwane są przez DHL, Bring i Postnord.

Prawo do odstąpienia

Zgodnie z ustawą o sprzedaży na odległość i sprzedaży domowej masz prawo jako konsument do odstąpienia od zakupu w ciągu 14 dni. Aby prawo do odstąpienia było ważne, musisz nas powiadomić najpóźniej 14 dni po odebraniu paczki.

W przypadku skorzystania z prawa do odstąpienia odpowiadasz za koszt zwrotu oraz za to, aby towar lub towary zostały zwrócone w nienaruszonym stanie. Jeśli chcesz, abyśmy zajęli się zwrotem w Twoim imieniu, koszt wynosi obecnie 79 SEK (za pośrednictwem DHL). Należy pamiętać, że to na Tobie jako nadawcy spoczywa odpowiedzialność za upewnienie się, że zwrot do nas dotrze. Dlatego zalecamy wysyłanie towarów w sposób śledzony i ubezpieczony.

Odpowiadasz również za ewentualne zmniejszenie wartości towarów, które może wynikać z obchodzenia się z nimi w sposób wykraczający poza to, co jest konieczne do ustalenia ich charakteru, cech i funkcji.

Wyjątki od prawa do odstąpienia

Produkt musi być nieotwarty i nieużywany przy zwrocie. Zgodnie z prawem masz jako konsument prawo do zbadania cech i funkcji produktu. Jeśli prawo do odstąpienia zostanie wykorzystane, zastrzegamy sobie jednak prawo do dokonania potrącenia za ewentualne zmniejszenie wartości, jeśli towar był używany więcej niż to konieczne.

Zmniejszenie wartości jest oceniane indywidualnie przez nas na koreanbeauty. Ze względów zdrowotnych i higienicznych otwarte lub używane produkty higieniczne nie mogą być zwracane. W przypadku zatwierdzonego zwrotu zwracamy pełną kwotę za Twoje zamówienie w ciągu 30 dni.

W przypadku nieodebranych przesyłek

Klienci są obciążani opłatą w wysokości 250 SEK za koszty powstałe w wyniku nieodebranych przesyłek. Opłata pokrywa koszty wysyłki, zwrotu i obsługi. Jeśli paczka nie zostanie odebrana, pobieramy tę opłatę.

Anulowanie

Jeśli anulujesz zamówienie przed jego zapakowaniem, nie poniesiesz żadnych kosztów. W przypadku anulowania po zapakowaniu zamówienia, zastrzegamy sobie prawo do pobrania opłaty za obsługę i pakowanie. Aby anulować, prosimy o kontakt pod adresem info@koreanbeauty.se.

Ograniczenie odpowiedzialności

Prosimy zauważyć, że nie oferujemy gwarancji zadowolenia klienta, co oznacza, że niestety nie możemy zaakceptować zwrotów lub reklamacji produktów, które zostały użyte, ale nie spełniły Twoich oczekiwań.

Aby zminimalizować ryzyko reakcji alergicznych lub nadwrażliwości, zalecamy przetestowanie nowego produktu na mniejszym obszarze skóry, na przykład na nadgarstku, i odczekanie 24 godzin, aby upewnić się, że nie wystąpi żadna reakcja. Zgodnie z ustawą o sprzedaży konsumenckiej, towar nie może być reklamowany wyłącznie z powodu niezadowolenia, ponieważ nie mamy gwarancji satysfakcji klienta.

Reklamacja i obsługa uszkodzonych lub błędnych dostaw

W przypadku reklamacji prosimy o kontakt z naszym działem obsługi klienta pod adresem info@koreanbeauty.se. W przypadku reklamacji opakowanie musi być możliwe do sfotografowania i przesłania do nas na żądanie, abyśmy mogli dalej zbadać sprawę.

Aby upewnić się, że możemy prawidłowo obsłużyć Twoją reklamację, prosimy o udokumentowanie całego procesu przy odbiorze i otwieraniu paczki:

  • Nagraj górną, dolną część i pieczęć paczki przed jej otwarciem.
  • Nagraj proces łamania pieczęci.
  • Nagraj zawartość paczki, aby pokazać, czy czegoś brakuje lub jest uszkodzone.

Dotyczy to zarówno paczek dostarczanych do punktów odbioru, jak i paczek dostarczanych bezpośrednio do domu za pośrednictwem dostawy do domu.

Jeśli przesyłka zostanie uszkodzona podczas dostawy, należy to niezwłocznie zgłosić w punkcie odbioru lub kierowcy przy dostawie do domu. Paczka, która jest wyraźnie uszkodzona lub pusta, powinna być odmówiona, aby mogła zostać odesłana bezpośrednio do nas. Następnie możemy złożyć reklamację u firmy przewozowej.

Jeśli w Twojej dostawie brakuje towaru, prosimy o kontakt z naszym działem obsługi klienta pod adresem info@koreanbeauty.se. Dokumentacja fotograficzna oryginalnego opakowania i kartonu musi być dostarczona do nas najpóźniej dwa dni po otrzymaniu dostawy. Prosimy zauważyć, że musisz zachować oryginalne opakowanie i karton do ewentualnego dochodzenia.

Gwarancje

Jako konsument masz zawsze prawo do reklamacji towaru w ciągu 2 lat od daty zakupu zgodnie z obowiązującą ustawą o sprzedaży konsumenckiej, jeśli wada może być uznana za istniejącą w momencie zakupu. To prawo obowiązuje niezależnie od tego, czy produkt jest objęty jakąkolwiek szczególną gwarancją, czy nie.

Ewentualna gwarancja podana w informacji o produkcie jest dobrowolnym zobowiązaniem producenta lub nas jako sprzedawcy i obowiązuje poza Twoim ustawowym prawem do reklamacji. Gwarancja może obejmować na przykład rozszerzone warunki lub dłuższy okres ważności, ale nigdy nie ogranicza Twoich praw wynikających z ustawy.

Aby zareklamować towar, skontaktuj się z naszym działem obsługi klienta pod adresem info@koreanbeauty.se i dołącz opis wady oraz ewentualne zdjęcia. Skontaktujemy się z Tobą tak szybko, jak to możliwe, z informacjami o dalszym postępowaniu.

Polityka prywatności

Kiedy robisz zakupy u nas na koreanbeauty, akceptujesz nasze warunki zakupu i jednocześnie zgadzasz się, że Twoje dane osobowe będą przechowywane i przetwarzane przez naszą firmę. Prosimy zauważyć, że nie przechowujemy żadnych danych dotyczących kart kredytowych.

Siła wyższa

Jesteśmy zwolnieni z konsekwencji za niewykonanie określonego zobowiązania zgodnie z niniejszą umową, jeśli niewykonanie jest spowodowane okolicznościami zwalniającymi wymienionymi poniżej, a okoliczność uniemożliwia, utrudnia lub opóźnia wykonanie. Jako okoliczność zwalniającą uznaje się m.in. działania lub zaniechania władz, nowo wprowadzone lub zmienione przepisy prawne, konflikty na rynku pracy, blokady, pożary, powodzie, sabotaże, wypadki na dużą skalę lub inne równoważne okoliczności, które są poza kontrolą firmy. Do siły wyższej zalicza się również decyzje władz, które negatywnie wpływają na rynek i produkty, np. w zakresie wskazań, tekstów ostrzegawczych, zakazów sprzedaży, nienormalnego spadku na rynku i podobnych.

Wykorzystanie plików cookies

Wykorzystujemy informacje zebrane w celu świadczenia i personalizacji naszych usług online. Może to obejmować wykorzystanie Twoich informacji do zarządzania gwarancjami produktów. Może to również obejmować odpowiadanie na Twoje pytania, przeprowadzanie kontroli jakości produktów i/lub szkolenie naszego personelu.

W szczególności nasze trwałe pliki cookies pomagają nam rozpoznać Cię, gdy wracasz na stronę, abyśmy mogli dostosować treści lub reklamy do Twoich zainteresowań lub unikać wyświetlania tych samych reklam wielokrotnie. Możemy korzystać z usług dostawców zewnętrznych, aby pomóc w tym monitoringu i analizie.

Wykorzystujemy również te informacje w naszej strategicznej analizie i ocenie trendów rynkowych oraz poziomów produkcji i ponownego zamawiania. W szczególności używamy trwałych plików cookies do zbierania zbiorczych statystyk, które umożliwiają nam zrozumienie, jak użytkownicy korzystają z witryny i pomagają nam poprawić jej strukturę. Nie możemy w żaden sposób zidentyfikować Cię osobiście.

GDPR

Abyśmy (Koreanbeauty.se nr org. 559337-2799) mogli najlepiej przetworzyć Twoje zamówienie, musimy zarejestrować, przetwarzać i przechowywać informacje, które podajesz. Kupując u nas za pośrednictwem naszego sklepu internetowego, dajesz nam prawo do przechowywania takich danych jak imię, adres, numer telefonu, e-mail, a także, gdy jako klient (firma, organizacja, osoba prywatna) wybierzesz zakup na fakturę/kredyt, również numer organizacyjny lub osobisty do oceny kredytowej.

Dane takie jak imię, adres, numer telefonu i e-mail są udostępniane naszym partnerom (firmy przewozowe i usługi płatnicze, np. DHL, Swish & Klarna), aby mogli dostarczyć i pobrać opłatę za Twoje zamówienie. Kupując za pośrednictwem naszego sklepu internetowego, wyrażasz zgodę na przekazanie tych danych do Klarna Checkout & Swish. Podczas odwiedzania naszej strony e-commerce używamy plików cookies do zapisywania Twoich ustawień, takich jak ceny, waluta, wiadomości itp.